TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49
W styczniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,60 proc., po spadku względem styczniu ub.r. o 10,45 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wzrósł o 3,57 proc. i wyniósł 0,58 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc. (bez zmian).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce 10.
Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która była szósta. Jej wynik zmalał bowiem o 27,78 proc. do 0,13 proc.
Na jedenastym miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej udział w rynku w styczniu br. wyniósł 0,06 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
styczeń | ||
2015 | 2016 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,67% | 0,60% |
Polsat Play | 0,56% | 0,58% |
TVN Turbo | 0,52% | 0,52% |
Polsat Cafe | 0,38% | 0,39% |
TLC | 0,33% | 0,26% |
Discovery Life | 0,18% | 0,13% |
Domo | 0,13% | 0,13% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,09% |
Polsat Food | 0,08% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,06% |
Lifetime | - | 0,06% |
E!Entertainment | 0,03% | 0,03% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Turbo, której udział w styczniu br. wyniósł 0,79 proc., po spadku o 3,66 proc.
Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,77 proc., spadł kanał TVN Style, notujący spadek o 15,38 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 8 proc. i wyniósł 0,69 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 25 proc. do 0,10 proc. udziału), a najwięcej straciła stacja TLC (było to 31,11 proc. do 0,31 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
styczeń | ||
2015 | 2016 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Turbo | 0,82% | 0,79% |
TVN Style | 0,91% | 0,77% |
Polsat Play | 0,75% | 0,69% |
Polsat Cafe | 0,40% | 0,34% |
TLC | 0,45% | 0,31% |
Discovery Life | 0,16% | 0,15% |
Domo | 0,12% | 0,12% |
Polsat Food | 0,08% | 0,10% |
BBC Lifestyle | 0,08% | 0,09% |
Kuchnia+ | 0,11% | 0,08% |
E!Entertainment | 0,05% | 0,05% |
Lifetime | - | 0,05% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, TVN Turbo liderem w grupie 16-49