TVN Style najchętniej oglądaną stacją lifestylową. TVN Turbo wyprzedziło Discovery Life
W sierpniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do sierpnia 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 1,37 proc.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,02 proc. i wyniósł 0,53 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., zajęło TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,26 proc. Przed rokiem kanał ten był czwarty.
Czwarte miejsce ex aequo należało do dwóch stacji: nadającego od stycznia br. HGTV oraz Polsatu Cafe, których udział w sierpniu br. wyniósł po 0,46 proc. Wynik tej pierwszej w porównaniu do sierpnia ub.r. zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bo o 318,18 proc. (względem TVN Meteo Active), a drugiej - zmalał o 14,81 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o połowę do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w sierpniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,14 proc., po wzroście o 14 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,84 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 3,70 proc.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 2,90 proc. do 0,67 proc. udziału. Kanał ten jednak awansował z miejsca czwartego.
Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z sierpnia ub.r. zwiększył się o 622,22 proc. do 0,65 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 55,56 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądaną stacją lifestylową. TVN Turbo wyprzedziło Discovery Life
Mogliby podkrecić ramówke na jesień, jest tyle fajnych programów w bbc, które mogą zaprezentować u nas.