Troll z Butikiem Kreatywnym Papert
W wyniku przetargu Troll wybrał Butik Kreatywny Papert, z którymbędzie współpracował przy tworzeniu sesji zdjęciowej na sezonjesień-zima 2008/9.
Sesja zdjęciowa, przygotowana we współpracy z Papert, ma służyćzarówno promocji nowej kolekcji, jak również nowego konceptuzakładającego repozycjonowanie marki- wyjaśnia Inga Wawrzyniak,marketing manager Trolla.
Rezultaty współpracy Trolla i Papert będzie można zobaczyć wkampanii planowanej na jesień i zimę 2008/9; Na razie jednak firmanie zdradza szczegółów. Wiadomo tylko, iż nowy koncept zakładaniestandardowe, nowoczesne działania skierowane do innej niżdotychczas grupy docelowej - młodych, zwariowanych kobiet zcharakterem, a więc Troll zrywa z wizerunkiem "grzecznej"nastolatki.
Troll to jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych w Polsce.Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć ponad 80 salonów w Polsce i zagranicą;
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Troll z Butikiem Kreatywnym Papert