TPSA: tracimy miesięcznie 60 tys. netto abonentów telefonii stacjonarnej
Telekomunikacja Polska (TPSA) traci netto ok. 55-60 tys. indywidualnych abonentów telefonii stacjonarnej, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki w czwartek.
"Dzięki nowym ofertom pozyskujemy miesięcznie średnio 15-20 tys. indywidualnych abonentów telefonii stacjonarnej" - powiedział dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA Paweł Papliński dziennikarzom. Dodał, że liczba odejść została zmniejszona dzięki promocjom i średnio kształtuje się na poziomie zbliżonym do 75 tys. miesięcznie.
Spółka przedstawiła w czwartek cztery nowe promocje adresowane do indywidualnych klientów telefonii stacjonarnej.
W październiku TPSA informowała, że jej przychody w segmencie telefonii stacjonarnej wyniosły w okresie I-III kw. 7,486 mld zł, co oznacza spadek o 3,9% wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. Spółka podała też, że liczba jej łączy stacjonarnych spadła o 7,1% r/r do 8,397 mln - ta liczba obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Dołącz do dyskusji: TPSA: tracimy miesięcznie 60 tys. netto abonentów telefonii stacjonarnej