Top Secret odświeża serwis www i promuje kolekcję wiosenno-letnią
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrańTop Secret (grupa kapitałowa Redan). Jednocześnie uruchomionoodświeżony serwis internetowy tej marki.
Kampania reklamowa wiosenno-letniej kolecji Top Secret promuje -zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki jako soft office - męską idamską odzież biurową. - Chcemy oderwać się od sztywnegopostrzegania biura, a drodze zawodowej naszych klientów nadać nowywymiar - opisuje Robert Kozielski, wiceprezes grupy kapitałowejRedan.
Jednocześnie odświeżono wizualizację strony internetowej TopSecret, do której dodano dział after hours mający wokół sposobówspędzania wolnego czasu budować społeczność związaną z marką. Wpołączeniu z witryną działa też sklep online. Zmiany w obuserwisach wprowadziły agencje Media Ambasador i Media 4U.
Kampania reklamowa Top Secret jest prowadzona w prasieskierowanej zarówno do kobiet (Elle, Avanti, Glamour), jak imężczyzn (Logo). W akcji wykorzystywane są zdjęcia z sesjiwyprodukowanej przez agencję Shootme, natomiast kreacją layoutów izakupem mediów zajęła się firma Redan.
Dołącz do dyskusji: Top Secret odświeża serwis www i promuje kolekcję wiosenno-letnią