Tomasz Sąsiadek co-managing directorem w Bluerank
Tomasz Sąsiadek awansował na stanowisko co-managing director w agencji marketingu internetowego Bluerank. Przez ostatnie trzy lata kierował w firmie działem obsługi klienta.
Tomasz Sąsiadek odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która "koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu Customer Journey". Drugim co-managing directorem Bluerank pozostaje Zbigniew Nowicki.
Jak informuje Bluerank, awans Sąsiadka to konsekwencja wdrażania podejścia do prowadzenia biznesu opartego o model "Explore vs Exploit". Polega on na podzieleniu działalności firmy na dwie części - jedną odpowiedzialną za generowanie przychodu ze sprawdzonego modelu biznesowego (Exploit Team), podczas gdy druga koncentruje się na poszukiwaniu innowacji (Explore Team).
- Nasi partnerzy nieustannie poszukują nowych przewag poprzez innowacje, jednocześnie świat się zmienia bardzo dynamicznie. My z kolei dotarliśmy do miejsca, w którym model biznesowy, który przyniósł nam nieustanny wzrost przez ostatnie 14 lat powoli staje się obciążeniem. By móc efektywnie wesprzeć naszych Partnerów, potrzebujemy umieć wywołać istotne zmiany w naszym działaniu, często dokonując rewolucji jak wtedy, gdy wprowadzaliśmy model White Hat SEO na polski rynek - ocenia Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Tomasz Sąsiadek z Bluerank związany jest od ponad siedmiu lat, z czego ostatnie trzy pełnił funkcję client service directora. Wcześniej pracował w agencjach Hypermedia i Digital One.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Sąsiadek co-managing directorem w Bluerank