Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide
Po ponad roku pracy w agencji MRM Worldwide, Tomasz Milewski awansował na stanowisko account executive. Odpowiada m.in. za projekty dla L’Oreal Maybelline New York oraz Wedla.
Do agencji interaktywnej MRM Worldwide, wchodzącej w skład struktury McCann Worldgroup, Milewski dołączył w czerwcu ubiegłego roku. W ciągu ostatnich 14 miesięcy realizował projekty interaktywne dla L’Oreal Polska, pracując przy powstawaniu serwisów i kampanii dla tego klienta.
Obecnie do zadań Milewskiego należy obsługa i przebudowa serwisu maybellintrends.pl oraz kontakt z jego użytkowniczkami. Odpowiada także za bieżącą obsługę platformy Wedel.pl.
Milewski studiuje Zarządzanie i Marketing (specjalizacja reklama) na Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.
Agencje interaktywne
Dołącz do dyskusji: Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide