SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel w Netsprincie

Tomasz Brzeziński zaczął pracę w firmie Netsprint jako główny analityk danych, a Szymon Szmigiel jako szef działu sprzedaży agencyjnej. Brzeziński pracował wcześniej m.in. w A+E Polska, Polsat Media i OMD, a Szmigiel w Evolution Media Net i Wirtualnej Polsce.

Od lewej: Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel Od lewej: Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel

Jako główny analityk danych Tomasz Brzeziński odpowiada za tworzenie narzędzi i procedur wzmacniających pozycję Netsprintu w data-driven marketingu. Do najważniejszych obowiązków Brzezińskiego należy analiza, tworzenie nowych rozwiązań i usprawnień o wysokim potencjalnym ROI w oparciu o dane zbierane przez firmę - w systemach produkcyjnych oraz służących obsłudze klienta. Ponadto zajmuje się rekomendowaniem zmian w algorytmach analizy danych wykorzystywanych w ofercie firmy.

Tomasz Brzeziński pracuje w branży reklamowej od 15 lat. Poprzednio przez dwa lata był dyrektorem ds. analiz i ramówek w koncernie telewizyjnym A+E Polska. W latach 2005-2012 pełnił funkcję dyrektora ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego w biurze reklamy Polsat Media, w latach 2002-2005 współtworzył cykliczny raport o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD.

Ukończył studia z metod ilościowych i systemów informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej, jest również certyfikowanym trenerem biznesu.

Szymon Szmigiel jako szef działu sprzedaży agencyjnej odpowiada w Netsprincie za budowanie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz sprzedaży oferty skierowanej do tych podmiotów. Do jego obowiązków należy również rozwój oferty oraz nadzorowanie realizacji umów zawartych przez firmę. Szmigiel zarządza zespołem accountów - odpowiada za wszystkie procesy sprzedaży i obsługi klientów agencyjnych, planowanie pracy oraz zarządzanie wiedzą w dziale.

Poprzednio przez prawie 4 lata był dyrektorem działu sprzedaży bezpośredniej i rozwoju biznesu w Evolution Media Net. W latach 2004-2011 pracował w Wirtualnej Polsce, m.in. jako szef działu sprzedaży, odpowiadając za strategię i rozwój oferty multimedialnej sieci AdTotal. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej AMP Media i sieci reklamy internetowej AdServer Polska. Z rynkiem reklamy internetowej jest związany od 12 lat.

Funkcje objęte przez Szmigiela i Brzeziński to nowo utworzone stanowiska w Netsprincie.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel w Netsprincie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl