TNT Express: wzrasta popularność witryny internetowej
TNT Express odnotowało niezwykły wzrost zainteresowania klientów usługami CIT
Bardzo wyraźnie zwiększyła się liczba klientów, którzy za pośrednictwem strony www.tnt.com śledzą drogę swych przesyłek: z 12 do ponad 20 mln. Największy, 50-procentowy wzrost, odnotowano w Azji. Znaczącą progresję zanotowały kraje europejskie: Włochy - 80 proc., Francja - 70 proc., kraje Beneluksu - 42 proc. O ponad 1 000 proc. częściej klienci TNT korzystają z usługi śledzenia przesyłek za pośrednictwem stworzonego przez firmę specjalistycznego portalu iConnections (wzrost z ponad 200 000 do 2,5 mln).
- Statystyki te potwierdzają, iż konsekwentne inwestycje TNT Express w przyjazne dla użytkownika rozwiązania technologiczne zapewniają naszym klientom uzyskanie większej ilości przejrzystych informacji - mówi Shwan Moubarak, Dyrektor eCommerce & Information Technology TNT Express - Nieodpłatne usługi dostępne online to konkurencyjne rozwiązania pozwalające klientom oszczędniej gospodarować czasem i zwiększyć efektywność ich przedsiębiorstw.
Ogromną popularnością wśród klientów TNT cieszą się usługi dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych: śledzenie przesyłek, kalkulowanie cen, nadanie towaru. Liczba klientów, którzy korzystają z usługi śledzenia lub zamawiania przesyłek przez wiadomości tekstowe SMS, wzrosła aż o blisko 50 procent. W roku 2002 odnotowano ponad 200 tys. zleceń odbioru przesyłki dokonanych za pomocą wiadomości SMS. Największy wzrost w tym zakresie odnotowano w Azji o 54 proc. oraz w Australii o 42 proc. O 37 proc. wzrosła natomiast częstotliwość kalkulowania cen przesyłek za pośrednictwem strony tnt.com - najwięcej w krajach Beneluksu (o ponad 150 proc.).
Inne
Dołącz do dyskusji: TNT Express: wzrasta popularność witryny internetowej