„The Voice Kids 3” zyskało 310 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
Trzecią edycję „The Voice Kids” po sześciu odcinkach emisji ogląda średnio 2,35 mln osób, o 310 tys. więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.
„The Voice Kids 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.05, począwszy od 4 stycznia 2020 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.05. Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,35 mln osób, co przełożyło się na 15,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,60 mln oglądających, produkcja zgromadziła 4 stycznia (była to emisja z godz. 21.05).
Dla porównania, drugą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 2,04 mln osób, co przełożyło się na 12,75 proc. udziału w 4+, 12,69 proc. w 16-49 i 11,57 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadzi o 310 tys. widzów więcej niż rok temu.
TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 3” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 10,65 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została Gala Mistrzów Sportu). Trzecia jest TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy; 8,43 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 6,11 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem.
Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.
W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 3” zyskało 310 tys. widzów. TVP2 liderem rynku