Netflix udostępnił zwiastun „The Eddy”. Premiera serialu z Joanną Kulig 8 maja (wideo)
Netflix udostępnił zwiastun nowego serialu „The Eddy”. Premiera produkcji, w której jedną z ról gra polska aktorka Joanna Kulig, odbędzie się 8 maja.
„The Eddy” to serial muzyczny, którego akcja rozgrywa się we współczesnym Paryżu, głównie w jednym z tamtejszych klubów. Produkcja opowiada o jego właścicielu i członkach grającego tam na stałe zespołu.
Projekt powstał dzięki współpracy Alana Poula, Damiena Chazelle’a, Jacka Thorne’a i Glena Ballarda. Ballard skomponował utwory do serialu i stworzył zespół klubu The Eddy, w którego skład wchodzą prawdziwi muzycy - Randy Kerber, Ludovic Louis, Lada Obradovic, Jowee Omicil i Damian Nueva Cortes.
W serialu występują: André Holland, Amandla Stenberg, Taham Rahim i Leïla Bekhti oraz polska aktorka Joanna Kulig, która zagra Maję - kobietę o niezwykłym głosie borykająca się z problemem alkoholowym. Bohaterka poza sceną czuje się zagubiona, postanawia dołączyć do zespołu pianisty jazzowego Elliota Udo, któremu od czasu do czasu partneruje. Julia, nastoletnia córka Eliota, nagle zjawia się w Paryżu i zmusza ojca do zmierzenia się ze swoją przeszłością. Z kolei współwłaściciel klubu Farida prowadzi tajemnicze życie, które negatywnie odbija się na Elliocie i jego zespole.
Produkcja będzie się składać z ośmiu odcinków, a dialogi będą prowadzone w trzech językach: francuskim, angielskim i arabskim.
Premiera „The Eddy” w Netfliksie odbędzie się w piątek, 8 maja 2020 roku. Tego dnia wytwórnia Arista Records udostępni także oficjalną ścieżkę dźwiękową z oryginalnymi utworami z serialu.
Ponad 17,3 mld dol. na oryginalne treści w 2020 roku
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Dołącz do dyskusji: Netflix udostępnił zwiastun „The Eddy”. Premiera serialu z Joanną Kulig 8 maja (wideo)