TelForceOne: 83 tys. telefonów myPhone w I poł. 2010 r.
Grupa TelForceOne w I połowie roku sprzedała 83 tys. sztuk telefonów własnej marki myPhone, podała spółka w komunikacie. Oznacza to wzrost o 137% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
„Odnotowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży, szczególnie na nowych, zagranicznych rynkach, dlatego wprowadziliśmy aparaty Simple Life do oferty operatorów na Litwie, Łotwie, Słowenii i w Estonii” – powiedział członek zarządu spółki myPhone Radosław Trzeba.
W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową.
TelForceOne miało 1,02 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: TelForceOne: 83 tys. telefonów myPhone w I poł. 2010 r.
wiadomo, że to głównie seniorphony ale tez dualsimy dużo wojują. ciekawy rynek.