Telewizyjna ofensywa Beko
1. sierpnia rusza nowa kampania reklamowa Beko. W spotachtelewizyjnych marka promuje swoje pralki. Kampania potrwa do 9września 2007 roku. Zobacz spot!
"W swoim spocie reklamowym Beko chce skierować uwagę widza nagłówne zadanie pralki: idealnie czysta odzież, bez uporczywychplam. Prezentowany przez nas produkt jest bardzo nowoczesny, mawiele funkcji, z których użytkownik może korzystać za pomocąpodświetlanego na pomarańczowo wyświetlacza LCD. Najważniejsze wprzekazie jest to, że pralka Beko świetnie pierze ubrania, a więcspełni oczekiwania naprawdę wymagających użytkowników" - mówi OrhanSayman, Dyrektor Regionalny Beko.
W nowym spocie Beko widzimy mężczyznę w restauracji, który podwpływem uroku pięknej kobiety puszcza wodze fantazji. Przez chwilęwyobraża sobie, że flirtuje z nieznajomą, którą zabiera do klubuiodwozi do domu. Po tym przyjemnym spotkaniu mężczyzna wraca do domui wkłada do pralki dowód zdrady - koszulę z kołnierzykiemubrudzonym szminką. Zanim jednak pralka BEKO poradzi sobie z tąplamą, do łazienki wkrocza żona. Widząc ślad pomadki, wymierzaniewiernemu mężowi bolesny cios, którego wizja raptownie przerywafantazję&
Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośródmiędzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA izaadaptowane na rynek polski. Kampania potrwa do 9 września2007.
Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjachtelewizyjnych: TVN, Polsat, TVN7, TV4, TV Puls, Tele5, Discovery,AT Media, TVN Turbo, Polsat Sport.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.Kampanie wspierają także działania PR prowadzone przez agencjęMulti Communications.
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna ofensywa Beko