Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym
Telewizja pozostaje najskuteczniejszym medium reklamowym. Takprzynajmniej wynika z nominacji do nagród IPA Effectiveness Awards,gdzie tradycyjne reklamy telewizyjne znalazły się w 22 z 23finałowych kampanii.
IPA Effectiveness Awards są promowane jako najbardziejrygorystyczne nagrody dotyczące skuteczności mediów na świecie. Ichcelem jest wyróżnienie kampanii, które okazały się być największymsukcesem komercyjnym.
Wspomnianych 23 finałowych kampanii zostało wyłonionych z listypoczątkowych 50. Ostateczni zwycięzcy będą oceniani 3 listopada,kiedy przyznane zostaną również nagrody.
Po telewizji, drugą najczęściej wykorzystywaną formą komunikacjina liście jest reklama w prasie (w 19 kampaniach), a następniereklama zewnętrzna (15).
źródło: Brand Republic
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym