„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Zyskał tylko „TV 14”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. Była ona o 1,57 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 164 181 egz., po wzroście o 1,84 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 137 557 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,03 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lipcu br. wynoszącym 116 603 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,15 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu 2015 roku na poziomie 45 024 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 7,85 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 457 965 | 307 004 | 307 004 | 477 371 | 311 904 | 311 904 |
TV14 | 254 419 | 164 181 | 164 181 | 262 341 | 161 211 | 161 211 |
Tele Max | 211 943 | 137 557 | 137 557 | 242 421 | 147 953 | 147 953 |
Super TV | 204 898 | 116 603 | 116 603 | 237 388 | 131 241 | 131 241 |
Ekran TV | 87 300 | 45 024 | 45 024 | 103 985 | 48 857 | 48 857 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 16,23 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 457 965 | 307 004 | 307 004 | 504 906 | 335 012 | 335 012 |
TV14 | 254 419 | 164 181 | 164 181 | 289 940 | 178 829 | 178 829 |
Tele Max | 211 943 | 137 557 | 137 557 | 267 487 | 163 278 | 163 278 |
Super TV | 204 898 | 116 603 | 116 603 | 261 598 | 139 194 | 139 194 |
Ekran TV | 87 300 | 45 024 | 45 024 | 109 086 | 53 244 | 53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało