SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało

W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Zyskał tylko „TV 14”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. Była ona o 1,57 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 164 181 egz., po wzroście o 1,84 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 137 557 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,03 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lipcu br. wynoszącym 116 603 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,15 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu 2015 roku na poziomie 45 024 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 7,85 proc.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

457 965

307 004

307 004

477 371

311 904

311 904

TV14

254 419

164 181

164 181

262 341

161 211

161 211

Tele Max

211 943

137 557

137 557

242 421

147 953

147 953

Super TV

204 898

116 603

116 603

237 388

131 241

131 241

Ekran TV

87 300

45 024

45 024

103 985

48 857

48 857


W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 16,23 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

457 965

307 004

307 004

504 906

335 012

335 012

TV14

254 419

164 181

164 181

289 940

178 829

178 829

Tele Max

211 943

137 557

137 557

267 487

163 278

163 278

Super TV

204 898

116 603

116 603

261 598

139 194

139 194

Ekran TV

87 300

45 024

45 024

109 086

53 244

53 244

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko „TV14” zyskało

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl