Teatr w spocie Ariela Complete 7 (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa proszku do prania Ariel Complete 7. W akcji – przygotowanej przez Saatchi & Saatchi i Mediacom – wykorzystywany jest spot rozgrywający się w teatrze.
W spocie reklamowym wprowadzającym Complete 7, nowy wariant proszku do prania Ariel, występuje kostiumografka teatralna, która musi się uporać z plamą na sukience potrzebnej do przedstawienia. Bohaterce udaje się to dzięki promowanemu produktowi, co ma podkreślać, że używanie go gwarantuje nieskazitelną czystość ubrań.
Akcja jest prowadzona w polskiej telewizji od 16 marca. Kreację kampanii – wykorzystywaną również w innych krajach – przygotował polski oddział agencji reklamowej Saatchi & Saatchi przy współpracy z Procter & Gamble, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Teatr w spocie Ariela Complete 7 (wideo)