T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet
Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile na kartę, promująca ofertę 1200 GB za darmo przez rok.
T-Mobile w lutym tego roku rozpoczął promocję „Rok internetu za darmo”, w ramach której użytkownicy na kartę korzystający z jednej z ofert Bez limitów: L, L+UA lub XL mają do dyspozycji całkowicie bezpłatnie, co 30 dni, dodatkowe 100 GB, które się kumulują.
Kampania promująca ofertę od początku czerwca jest prowadzona outdoorowo w 43 miastach Polski, gdzie znalazły się m.in. billboardy czy citylighty. Oprócz tego 13 czerwca startuje kampania telewizyjna, w ramach której będzie można obejrzeć dwa 15-sekundowe spoty.
W materiałach zobaczymy oryginalne wakacyjne pomysły na wykorzystanie 1200 GB – jak się okazuje w spocie, może być nim nawet binge-watching seriali na plaży. Równolegle planowane są działania w internecie oraz w social mediach na takich platformach jak YouTube, Spotify czy TikTok. Działania promocyjne prowadzone są digitalowo ponadto w formie banerów online oraz w grach mobilnych.
Jak działa promocja T-Mobile „Rok internetu za darmo”
Promocja „Rok internetu za darmo” obejmuje obecnych oraz nowych klientów korzystających taryfy GO!, którzy zdecydowali się na jedną z cyklicznych ofert Bez limitu L za 30 zł, Bez limitu L+UA za 35 zł lub Bez limitu XL za 39 zł. Po aktywacji promocji w aplikacji Mój T-Mobile użytkownik otrzymuje nawet 12 dodatkowych pakietów po 100 GB każdy, w tym pierwszy od razu po uruchomieniu promocji. Kolejne 11 zaś w dni odnowienia wybranej oferty „Bez Limitów”.
Z bonusu można korzystać łącznie przez 365 dni od przyznania pierwszego pakietu, a niewykorzystane GB kumulują się. Przykładowo – wybierając opcję „Bez limitu L” za 30 zł, użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, pakiet 30 GB (15 GB z oferty i 15 GB po doładowaniu za 30 zł), a do tego bonusowe 100 GB co 30 dni.
Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet
Tym, co narzekają na każdy prezent z Happy Fridays, który nie jest paczką GB. A tak serio, to różni ludzie mają różne zapotrzebowania i z całą pewnością istnienie oferty, nawet takiej, w której nie można wykorzystać całego zasobu nie jest czymś złym.