Szymon Majewski jako okulista promuje rejestrowanie numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa Plusa z udziałem Szymona Majewskiego zachęcająca do rejestrowania w tej sieci numerów prepaidowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.
W nowym spocie Szymon Majewski wciela się w rolę okulisty. Pomaga chłopakowi, który nie potrafił dostrzec zalet konkurencyjnej sieci, pokazując mu główne korzyści z oferty Plusa dla osób rejestrujących numer prepaidowy: 500 zł na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci, 50 GB transferu internetowego i roczna ważność konta.
Szymon Majewski występuje w reklamach Plusa od lipca br. W pierwszej kampanii z jego udziałem była promowana rejestracja numerów prepaidowych, a w kolejnej - usługa internetowa LTE Plus Advanced.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 24 października i będzie obecna w telewizji i kinach Cinema City.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spoty, wyreżyserowane przez Bartka Prokopowicza, zostały wyprodukowane przez Ryszarda Kłosowskiego i firmę TFP. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako okulista promuje rejestrowanie numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
a tak nie powinno się pisac komentarzy na zlecenie szanowny plusie... :)