SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski jako okulista promuje rejestrowanie numerów prepaidowych w Plusie (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa Plusa z udziałem Szymona Majewskiego zachęcająca do rejestrowania w tej sieci numerów prepaidowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

Szymon MajewskiSzymon Majewski

W nowym spocie Szymon Majewski wciela się w rolę okulisty. Pomaga chłopakowi, który nie potrafił dostrzec zalet konkurencyjnej sieci, pokazując mu główne korzyści z oferty Plusa dla osób rejestrujących numer prepaidowy: 500 zł na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci, 50 GB transferu internetowego i roczna ważność konta.

Szymon Majewski występuje w reklamach Plusa od lipca br. W pierwszej kampanii z jego udziałem była promowana rejestracja numerów prepaidowych, a w kolejnej - usługa internetowa LTE Plus Advanced.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 24 października i będzie obecna w telewizji i kinach Cinema City.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spoty, wyreżyserowane przez Bartka Prokopowicza, zostały wyprodukowane przez Ryszarda Kłosowskiego i firmę TFP. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako okulista promuje rejestrowanie numerów prepaidowych w Plusie (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Bardzo fajna reklama. W punkt trafiająca w to, co jest w ofercie Plusa najbardziej atrakcyjne. Tak się powinno robić reklamy.
odpowiedź
User
wero
Bardzo fajna reklama. W punkt trafiająca w to, co jest w ofercie Plusa najbardziej atrakcyjne. Tak się powinno robić reklamy.



a tak nie powinno się pisac komentarzy na zlecenie szanowny plusie... :)
odpowiedź
User
Dominik
To już nie można pochwalić reklamy? Plus nie Plus, jak jest coś fajne, to czemu tego nie powiedzieć? Pozdro!
odpowiedź