Szymon Majewski jako detektyw zachęca do rejestrowania bez zwłoki numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
W nowej kampanii promującej rejestrowania numerów prepaidowych w sieci Plus Szymon Majewski wciela się w rolę detektywa. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
Spot z kampanii pokazuje, jak Szymon Majewski ze swoim asystentem niczym Sherlock Holmes i Doktor Watson przeszukują mieszkanie po imprezie. W obrysie, w którym na miejscu zbrodni są zwłoki ofiary, znajdują starter Plusa na Kartę. Ma to podkreślać, że osoby, które jeszcze tego nie zrobiły, powinny zarejestrować swój numer prepaidowy, bo w przeciwnym wypadku przestanie on działać.
Kampania podkreśla, że przy rejestrowaniu numeru w taryfie Ja+ Na Kartę sieci Plus otrzymuje się 500 zł na połączenia krajowe i SMS-y do wszystkich sieci przez 30 dni, 50 GB pakietu internetowego przez 30 dni i rok ważności konta.
W poprzedniej reklamie tej oferty Szymon Majewski był przebrany za Świętego Mikołaja.
Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a produkcją spotu - Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako detektyw zachęca do rejestrowania bez zwłoki numerów prepaidowych w Plusie (wideo)