Szkolna kampania reklamowa Żywiec Zdrój na finiszu
Zakończyła się właśnie kampania reklamowa wody niegazowanej ŻywiecZdrój związana z początkiem roku szkolnego. Akcja pod hasłem "Mamawie co dla mnie dobre - Back to school" kierowana była do rodzicówuczniów.
Prowadzona po raz trzeci kampania reklamowa "Mama wie co dlamnie dobre - Back to school" kierowana była do rodziców uczniówwznawiających naukę po wakacjach. Akcja starała się utrwalić u nichnawyk zaopatrywania swoich dzieci w źródlaną wodę niegazowanąŻywiec Zdrój, przekonując ich, że wpływa to pozytywnie na zdrowie ipozytywny rozwój uczniów.
Ogólnopolska akcja reklamowa prowadzona była w sierpniu iwrześniu przy pomocy materiałów POS. Kreację i edycję kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Banah Group.
Dołącz do dyskusji: Szkolna kampania reklamowa Żywiec Zdrój na finiszu