„Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”
W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys.
Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 6 listopada 2016 roku wyniosła 651 tys. osób. Przełożyło się to na 5,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,29 proc. w grupie 16-49 oraz 2,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (tj. od 1 września do 6 listopada 2015) widownia audycji wzrosła o 166 tys. osób. Wówczas „Szkło kontaktowe” gromadziło 485 tys. oglądających (odpowiednio 4,09 proc., 1,69 proc. oraz 2,09 proc. udziału).
TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) od 1 kwietnia br. emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 1 września do 6 listopada br. audycję tę oglądało średnio 394 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3 proc., 0,64 proc. oraz 1,36 proc.
Z kolei „W tyle wizji ekstra” od początku emisji, czyli od 3 października br. (emisja w dni powszednie o 22.30, tuż po „W tyle wizji”) śledzi średnio 427 tys. osób, co daje TVP Info odpowiednio 3,85 proc., 0,70 proc. oraz 1,50 proc. udziału.
Dla porównania, TVP Info w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra” pokazywała „Panoramę dnia”, która gromadziła średnio 391 tys. widzów (odpowiednio 3,09 proc., 1,55 proc. oraz 1,98 proc. udziału).
Tytuł |
Kanał |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
01.09.2016 - 06.11.2016 |
|||||||
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./ |
TVN24 |
650 838 |
5,44% |
68 308 |
1,29% |
181 676 |
2,36% |
W TYLE WIZJI /PROG.SATYR./ |
TVP INFO |
393 957 |
3,00% |
36 188 |
0,64% |
112 324 |
1,36% |
W TYLE WIZJI EXTRA /PROG.SATYR./ |
TVP INFO |
427 294 |
3,85% |
34 662 |
0,70% |
108 230 |
1,50% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
01.09.2015 - 06.11.2015 |
|||||||
PANORAMA DNIA |
TVP INFO |
390 886 |
3,09% |
88 041 |
1,55% |
160 822 |
1,98% |
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./ |
TVN24 |
484 632 |
4,09% |
90 654 |
1,69% |
160 816 |
2,09% |
„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski. Ponadto w kwietniu br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa, a od lipca br. nowym komentatorem audycji jest Michał Kempa.
„W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Oprócz niego program na zmianę prowadzą Łukasz Warzecha, Dorota Łosiewicz, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik, Stanisław Janecki, a od listopada br. również Magdalena Ogórek.
Z kolei „W tyle wizji extra” to dodatkowa część „W tyle wizji”, w której jest więcej rozmów telefonicznych z widzami i opinii od nich niż w zasadniczej części programu. Obie części audycji danego dnia są prowadzone przez tę samą dwójkę dziennikarzy.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”