„Szansa na sukces. Opole 2019” hitem TVP2
Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,79 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.
„Szansa na sukces. Opole 2019” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele o godz. 15.15, począwszy od 7 kwietnia 2019 roku (dodatkowy odcinek wyemitowano w poniedziałek wielkanocny). Średnia widownia czterech pierwszych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,79 mln osób, co przełożyło się na 18,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,95 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,18 mln oglądających, produkcja zgromadziła 14 kwietnia.
TVP2 w czasie nadawania „Szansa na sukces. Opole 2019” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 9,58 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne. Trzeci jest TVN (pasmo filmowe; 5,25 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 3,42 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Formuła „Szansa na sukces. Opole 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012. W nowym programie nagrodą główną będzie udział w konkursie Debiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Nowy program prowadzi Artur Orzech.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Opole 2019” hitem TVP2
Przecież drugi odcinek miał znacznie wyższą oglądalność od pierwszego, spadek w święta naturalny. Zobaczymy jak sobie program poradzi w kolejne weekendy.