„Świat według Kiepskich” zyskał 400 tys. widzów, ale przegrywa z konkurencją
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” po trzech pierwszych odcinkach ogląda o 400 tys. widzów więcej niż rok temu. Jednak pomimo tego Polsat w tym paśmie nadal przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
Trzy pierwsze odcinki jesiennego sezonu „Świata według Kiepskich” oglądało średnio 2,20 mln widzów, co przełożyło się na 14,68 proc. udziałów w grupie wszystkich widzów oraz 18,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. serial zyskał 390 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych epizodach jego średnia oglądalność wynosiła bowiem 1,81 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,23 proc. oraz 12,97 proc. (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Świata według Kiepskich” przegrywa rywalizację ze swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje serial „Barwy szczęścia” i ma 23,63 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu plasuje się TVN (końcówka „Uwagi!”, serial „Na Wspólnej”; 17,35 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Sport” i „Prognoza pogody”; 16,61 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat przegrywa już tylko z Dwójką.
>>> Nowy sezon „Świata według Kiepskich" (fotogaleria)
Serial „Świat według Kiepskich” na antenie Telewizji Polsat emitowany jest w środy o godz. 20.00.
Oglądalność „Świata według Kiepskich” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
05-09-2012 | 2164157 | 15,03% | 19,40% |
12-09-2012 | 2249055 | 14,89% | 18,71% |
19-09-2012 | 2174360 | 14,14% | 16,45% |
Średnio: | 2195857 | 14,68% | 18,14% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 3534282 | 23,63% | 19,29% |
TVN | 2594933 | 17,35% | 18,03% |
TVP1 | 2484649 | 16,61% | 14,52% |
Polsat-Świat według Kiepskich | 2195857 | 14,68% | 18,14% |
Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” zyskał 400 tys. widzów, ale przegrywa z konkurencją