Swarovski powierza Publicis Media globalną obsługę mediową
Luksusowa marka biżuterii Swarovski wybrała Zenith (Publicis Media) do obsługi jej globalnego budżetu mediowej. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki na 33 rynkach.
Zenith został wybrany w drodze przetargu, który wystartował w czerwcu br. przy wsparciu firmy doradczej Auditstar.
Agencja należąca do Publicis Media przejmie obsługę mediową marki od dotychczasowej agencji Havas Media z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Zenith będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na 33 rynkach na świecie, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Europie, Stanach Zjednoczonych oraz w regionie Azji i Pacyfiku.
Szacuje się, że Swarovski wydaje 140 mln dolarów na media na całym świecie.
Zakres współpracy z agencją Zenith obejmuje strategię mediową, planowanie i zakup mediów oraz performance marketing.
Dołącz do dyskusji: Swarovski powierza Publicis Media globalną obsługę mediową