„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam
Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.
Premierowe odcinki „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. Średnia oglądalność programu w tym okresie wyniosła 645 tys. osób, co zapewniło stacji 12,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Magazyn Expressu Reporterów” liderem pasma
Największą widownię zgromadził odcinek „Superwizjera” wyemitowany 3 grudnia br. Przed telewizory przyciągnął on 868 tys. oglądających.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2013-09-03 | 785 387 | 15,82% | 18,45% |
2013-09-10 | 606 785 | 12,32% | 13,47% |
2013-09-17 | 558 130 | 9,94% | 10,19% |
2013-09-24 | 339 376 | 6,67% | 7,32% |
2013-10-01 | 661 213 | 12,19% | 13,20% |
2013-10-08 | 634 402 | 13,09% | 14,78% |
2013-10-15 | 601 428 | 11,02% | 10,37% |
2013-10-22 | 607 806 | 11,64% | 13,97% |
2013-10-29 | 722 586 | 13,46% | 15,56% |
2013-11-05 | 499 078 | 9,18% | 10,01% |
2013-11-12 | 698 322 | 12,51% | 13,17% |
2013-11-19 | 592 086 | 10,60% | 10,63% |
2013-11-26 | 699 853 | 12,45% | 13,43% |
2013-12-03 | 867 782 | 15,58% | 15,20% |
2013-12-10 | 837 024 | 15,04% | 15,13% |
Średnio: | 644 611 | 12,05% | 12,93% |
W paśmie nadawania programu TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne i serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. dokumenty z cyklu „Świat bez fikcji”; 8,66 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne oraz „Ekstradycja”; 7,89 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugie miejsce zajął Polsat, ale trzecia była Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Superwizjer | 644 611 | 12,05% | 12,93% |
Polsat | 531 109 | 10,11% | 10,36% |
TVP2 | 455 048 | 8,66% | 6,18% |
TVP1 | 414 830 | 7,89% | 7,55% |
Wpływy reklamowe wokół „Superwizjera” w analizowanym okresie wyniosły 2,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki magazynu trafią na antenę TVN w marcu 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: „Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam