466 tys. widzów „Superwizjera” w TVN24 i 623 tys. w TVN. Jesienią nowe odcinki
Wiosenne premierowe odcinki „Superwizjera” w TVN24 oglądało średnio 466 tys. widzów, a powtórki pokazywane w TVN gromadziły 623 tys. osób. Magazyn na obu antenach zanotował wzrost oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki na antenę obu stacji będą emitowane w jesiennej ramówce tego roku.
Premierowe odcinki wiosennego sezonu „Superwizjera” na antenie TVN24 oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 17 lutego do 12 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 466 tys. osób, co przełożyło się na 3,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 14 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 591 tys. osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. audycja minimalnie zyskała widzów. W okresie od 11 lutego do 13 maja ub.r. oglądało ją 448 tys. osób, co dało TVN24 odpowiednio 3,06 proc. i 1,54 proc. udziału.
Powtórki „Superwizjera” pokazywane w TVN we wtorki o 23.30 w okresie od 20 lutego do 15 maja br. śledziło 623 tys. osób, co dało stacji 11,36 proc. udziału w 4+ oraz 13,80 proc. w 16-49.
Topowy reportaż pokazano 3 kwietnia br. - miał on średnio 803 tys. oglądających.
Rok temu w tej stacji „Superwizjer” gromadził 545 tys. widzów (odpowiednio 8,87 proc. i 10,92 proc. udziału). Oznacza to wzrost widowni wynoszący 78 tys. osób.
- To dla nas bardzo dobra wiadomość, że „Superwizjer” ma coraz więcej widzów. Przykładamy ogromną wagę do tego, aby nasze reportaże miały wysoką jakość telewizyjną. Stawiamy przede wszystkim na dziennikarstwo śledcze, które w telewizji jest naprawdę dużym wyzwaniem. Wzrost oglądalności świadczy o tym, że jesteśmy na dobrej drodze a widzowie wciąż są zainteresowani takim dziennikarstwem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Jabrzyk, redaktor naczelny „Superwizjera”.
Z naszych informacji wynika, że TVN w czasie emisji wiosennych odcinków „Superwizjera” był liderem rynku telewizyjnego - zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN jest zadowolona z oglądalności magazynu. Nowe odcinki programu widzowie TVN i TVN24 zobaczą w jesiennej ramówce tego roku.
„Superwizjer” to reporterski program emitowany od lat w TVN we wtorkowe wieczory (godz. 23.30). W lutym 2017 roku w nowej formule trafił on do emitowanego w TVN24 pasma „Sobota na żywo”. Pokazywane są tam trwające godzinę premiery - pierwsze pół godziny wypełnia reportaż autorstwa dziennikarzy TVN, a przez pozostałe 30 minut widzowie TVN24 oglądają rozmowę w studiu z zaproszonymi gośćmi oraz ekspertami. Pierwszą część prowadzi Jolanta Konopka, a drugą - Juliusz Kaszyński. We wtorkowe wieczory w ramach „Superwizjera” na antenie TVN powtarzany jest sam reportaż z sobotniego bloku.
Dołącz do dyskusji: 466 tys. widzów „Superwizjera” w TVN24 i 623 tys. w TVN. Jesienią nowe odcinki