Superbacklight wystartował w Warszawie
W Warszawie powstała sieć superbacklightów - wielkoformatów nośników Cityboard Media niepodświetlanych od wewnątrz o powierzchni 48m2.
Na superbacklightach, jako pierwsze w kwietniu, są eksponowane kampanie Polskiej Telefonii Cyfrowej (ERA), Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) oraz Axel Springer Polska (Dziennik).
Superbacklight to najbardziej prestiżowy nośnik reklamowy dostępny na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Imponująca wielkość powierzchni reklamowej gwarantuje wysoką efektywność kampanii, której plakaty prezentują się wyjątkowo atrakcyjnie zarówno w dzień, jak i nocy. Ekskluzywny charakter superbacklightu ujawnia się szczególnie nocą, kiedy cały plakat jest równomiernie podświetlony i pozytywnie wyróżnia się w krajobrazie miasta, zarówno wielkością powierzchni reklamowej, jak i wysoką jakością ekspozycji - podano w komunikacie.
Reklama zewnętrzna
Dołącz do dyskusji: Superbacklight wystartował w Warszawie