SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces "Logo", "Forbes" i Marquarda

"Logo" debiutem roku, "Forbes" magazynem roku a Marquard Media Polska wydawcą roku.

Tak w swoim plebiscycie zdecydował tygodnik "Media i Marketing Polska".

"Logo" - Agora

"Za sprawą "Logo" (Agora) ożywił się segment pism męskich" - uzasadniono wybór (w 2004 r. tym samym tytułem nagrodzono inny magazyn Agory "Avanti"). "Logo" jest pismem o zakupach (tzw. shopping guide) skierowanym do mężczyzn. Zadebiutował w kwietniu 2005 r. ale jako kwartalnik, od marca tego roku ukazuje się jako miesięcznik.

"Forbes" - Axel Springer Polska

Wie, jak dobrze odgrywać rolę magazynu gospodarczego. Bliski ludziom biznesu. Jest dla nich i o nich. Wydarzenia lokalne wciąga w międzynarodowy wymiar. Marka „Forbes” wykracza poza tytuł. Zaprasza na cykle konferencji i inicjuje na nich dyskusje.
Nagrodą za otwartość jest dla „Forbesa” urodzaj tematów do opisania. Zasłużył na to, by jego kolejny numer był rzeczywiście oczekiwany.
Wzrosły wpływy reklamowe „Forbesa”. Magazyn zawsze stara się znajdować komercyjnych partnerów do swoich dodatków. Na łamach tytułu ogłaszają się prestiżowe marki.
 „Forbes” nie stosuje sztucznego pompowania poziomu sprzedaży egzemplarzowej za pomocą tzw. innych form rozpowszechniania.
W losach polskiego „Forbesa” widać strategię. Widać chęć do działania. „Forbes” jest bowiem optymistyczny, bierze udział w rozkręcaniu naszej gospodarki, ale nie zaciera prawdy. Ma swoje zdanie.

Jak mówi Michał Kobosko, redaktor naczelny miesięcznika, przyznana właśnie nagroda jest ukoronowaniem ponadrocznych starań o stworzenie właściwej formuły czołowego magazynu polskiego biznesu. – Nasz Forbes nie jest kopią amerykańskiego pisma. Korzystając z przebogatych doświadczeń rodziny Forbesów, przygotowujemy miesięcznik odpowiadający na lokalne wyzwania i potrzeby polskiego Czytelnika. Za ogromny wysiłek i wytężoną pracę włożony w realizację tego celu chcę serdecznie podziękować całemu zespołowi Forbesa – dodaje Michał Kobosko.
 
Tytuł wydawcy roku otrzymał Marquard Media Polska (właściciel m.in."Voyage', "Shape" czy "Joy").

Dołącz do dyskusji: Sukces "Logo", "Forbes" i Marquarda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl