Subhashini 'Su' Simha odpowiada za marketing Displate
Subhashini 'Su' Simha dołącza do marketplacu Displate jako chief marketing officer.

Nowa szefowa marketingu Displate zajmie się przede wszystkim dalszym rozwojem marki oraz tworzeniem strategii rynkowych dla naszych nowych produktów.
- Chciałabym, aby już niedługo Displate stał się miejscem, w którym każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, które pomoże pasjonatom wyrazić siebie - zarówno w prywatnej przestrzeni, jak i w biurze. Na początek chcę mocniej zaznaczyć obecność marki Displate i przyspieszyć wejście zarówno na zupełnie nowe rynki, jak i niewykorzystane dotychczas segmenty. W dalszej perspektywie będę pracować nad tym, by Displate stał się kultową marką, która będzie na ustach wszystkich i ścianach w każdym domu - mówi Subhashini ‘Su’ Simha, CMO w Displate.
Simha wcześniej zajmowała stanowisko global director of product marketing w N26, a w przeszłości obejmowała również role CMO i wiceprezeski ds. marketingu w takich firmach jak Bombardier, HelloFreshGO, FRAMEN (spółka Axel Springer), Thru, Inc. czy Morressier. Pełniła też funkcje kierownicze w zakresie marketingu w Microsofcie oraz Mphasis (dawna spółka HP).
Uzyskała tytuł inżyniera w zakresie elektroniki i komunikacji na uniwersytecie technicznym NIT w Kozhikode. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie zarządzania marketingiem na University of Washington w Seattle.
Displate to czołowy marketplace tworzący unikalne metalowe plakaty, które sprzedawane są głównie w USA, UK, Francji i Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Subhashini 'Su' Simha odpowiada za marketing Displate