„Stół zastaw pełen” promuje Olej Kujawski
Z początkiem października ruszyła loteria „Stół zastaw pełen” promująca Olej Kujawski. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały agencje Linea Recta Polska i PZL.
W loterii „Stół zastaw pełen” od początku października może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej półlitrowe opakowanie promocyjne Oleju Kujawskiego. W korkach umieszczone są komunikaty w formie napisu „wygrałeś” oraz kodu. Dzwoniąc na infolinię, uzyskuje się informację, jaką nagrodę oznacza określony kod. W akcji można wygrać zastawę stołową lub haftowany obrus lniany.
Promocję – zaplanowaną do końca roku – wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Za koncepcję, kreację i realizację akcji oraz towarzyszących jej działań reklamowych odpowiada agencja Linea Recta Polska, przy czym spot telewizyjny i hasło główne całej kampanii przygotowała agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: „Stół zastaw pełen” promuje Olej Kujawski