Steinke Communications wypromuje wydawnictwo Od deski do deski, które otwiera Tomasz Sekielski
Agencja Steinke Communications rozpoczęła współpracę z dziennikarzem Tomaszem Sekielskim w zakresie public relations jego wydawnictwa Od deski do deski. Pierwsza książka „Preparator” ukaże się w marcu.
- Od deski do deski powstało, ponieważ rzeczywistość jest tak fascynująca, że domaga się książek, które ją opiszą. My zaś chcemy te książki wydawać! Taka była idea - wydawać w Polsce książki opisujące i wyjaśniające mechanizmy, według których funkcjonuje świat. Mechanizmy skrywane, niejednoznaczne i nieoczywiste. Chcemy wyjaśnić to, czego inni się nie odważyli - mówi Tomasz Sekielski, dyrektor wydawnictwa Od deski do deski.
Do zadań agencji Steinke Communications należy opracowanie strategii komunikacyjnej wprowadzenia wydawnictwa na rynek oraz promocją debiutanckiej serii powieści „Na faktach”. Projekt koordynuje PR manager Maja Sztenke. Agencja pozyskała klienta w wyniku konkursu ofert.
Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Steinke Communications wypromuje wydawnictwo Od deski do deski, które otwiera Tomasz Sekielski