TVP Kobieta z nowym spotem bez Rogalskiej. Iwona Bocian-Zaciewska szefową stacji. „Mądry, misyjny, pełny pasji i inspiracji”
Telewizja Polska zaprezentowała nowy spot TVP Kobieta, w którym nie pojawia się Marzena Rogalska. Kanał oficjalnie ruszy 8 marca, jego dyrektorem została Iwona Bocian-Zaciewska. - Stacja będzie się wyróżniać dobrą, nowoczesną i zróżnicowaną ofertą programową. Jestem przekonana ze będziemy nr 1 wśród stacji lifestylowych w Polsce - komentuje Bocian-Zaciewska.
TVP Kobieta będzie kanałem wyspecjalizowanym o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Program ma być kierowany do kobiet niezależnie od wieku, wykształcenia, zamożności i stylu życia. W ofercie mają znaleźć się także audycje o charakterze familijnym, kulinarne czy dotyczące zdrowia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Telewizja Polska podczas czwartkowej konferencji ramówkowej (promującej wiosenną ofertę nadawcy) poinformowała, że TVP Kobieta rozpocznie nadawanie w poniedziałek, 8 marca 2021 roku. Stacja będzie obecna w naziemnej telewizji cyfrowej, satelitarnie i w innych sieciach telekomunikacyjnych. TVP Kobieta najprawdopodobniej zastąpi w NTC kanał TVP Rozrywka, który byłby wtedy nadawany satelitarnie.
Iwona Bocian-Zaciewska szefową stacji
Szefową TVP Kobieta będzie Iwona Bocian-Zaciewska, która od początku kieruje pracami nad powstaniem nowej stacji - rok temu została powołana na pełnomocnika zarządu ds. kanału TVP Kobieta.
- TVP Kobieta będzie wyjątkowym kanałem wyspecjalizowanym - mądrym, misyjnym oraz pełnym pasji i inspiracji. Stacja będzie się wyróżniać dobrą, nowoczesną i zróżnicowaną ofertą programową. Jestem przekonana ze będziemy nr 1 wśród stacji lifestylowych w Polsce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Bocian-Zaciewska.
Bocian-Zaciewska od 2019 roku jest również zastępcą dyrektora w biurze spraw korporacyjnych TVP. Przez wiele poprzednich lat pracowała na kierowniczych stanowiskach w biurze marketingu publicznego nadawcy. Była także pełnomocnikiem zarządu ds. kanałów tematycznych (m.in. odpowiedzialna była za powstanie TVP Seriale i TVP Parlament).
Autorskie programy Marty Manowskiej, Agaty Konarskiej i Miłki Raulin
Na ramówkę TVP Kobieta złożą się zarówno produkcje własne, jak i formaty zagraniczne, a także filmy i seriale. Widzowie w ofercie stacji znajdą programy lifestylowe dotyczące mody, urody, pielęgnacji, urządzania wnętrz, kulinarne, podróżnicze, poranne treningi z TVP Kobieta, ale także dokumenty, czy reportaże dotyczące kwestii społecznych.
Wśród autorskich programów TVP Kobieta znajdą się m.in. „Kobiety w drodze” - wywiady prowadzone przez Martę Manowską, „Kobieta w biznesie” - cykl Agaty Konarskiej o problemach współczesnych kobiet w biznesie, „Ulepieni z pasji” Miłki Raulin, „Podróże małej i dużej” Moniki Witkowskiej, kulinarny cykl „Pięknie przyprawiona” Agnieszki Mielczarek i ogrodniczy program „Kwiaty na warsztat” Joanny Lewandowskiej. W ofercie stacji pojawią się także programy m.in. Idy Nowakowskiej, Małgorzaty Tomaszewskiej i Ewy Minge.
Większość autorskich projektów ma być pokazywana wczesnym wieczorem (około godz. 19.00).
- TVP Kobieta tworzyć będą wyjątkowe niesamowite kobiety - ekspertki w swoich dziedzinach. TVP Kobieta będzie pełna empatii jak Marta Manowska, pełna siły i pasji jak Milka Raulin, wykwintna i pięknie przyprawiona jak Agnieszka Mielczarek czy wreszcie kolorowa i pachnąca jak kwiaty w ogrodzie Joanny Lewandowskiej - komentuje nam Iwona Bocian-Zaciewska. - Chciałabym żeby kobiety w Polsce za pół roku, za rok mogły powiedzieć i TVP Kobieta: to jest moje miejsce, to bliska mi stacja, tu odpoczywam, tu się relaksuję, tu tez uczę się oraz znajduję inspiracje do nowych aktywności - dodaje szefowa TVP Kobieta.
Spośród formatów zagranicznych nadawanych w TVP Kobieta znajdą się m.in.: „Najlepsze pod słońcem” - brytyjski program o poszukiwaniu idealnych nieruchomości, „Piękne i samotne”, modowy cykl „Na tropie stylu” oraz serial dokumentalny „Ofiary operacji plastycznych”. Stacja emitować będzie także m.in. powtórki „Pytania na śniadanie”.
Z kolei w wieczornym paśmie filmowym, widzowie w marcu zobaczą m.in.: „La La Land”, „Dirty Dancing”, „Pozycja obowiązkowa”, „Czekolada” i „Whitney”. Na antenie TVP Kobieta pojawi się też serial „Velvet".
- Telewizja Polska uruchamia pierwszy w telewizji naziemnej program dla kobiet - TVP Kobieta, który będzie inspirował, zachwycał, edukował, pokazywał zdrowy styl życia. Będzie miał programy o charakterze medycznym, sportowym, psychologicznym, kulinarnym, liczne własne produkcje. Nie mogę się doczekać startu tego programu, szefową tego formatu jest Iwona Bocian, która do Telewizji Polskiej wprowadzała z powodzeniem także inne formaty, takie jak TVP Parlament czy TVP Seriale. Jestem przekonany, że TVP Kobieta będzie kolejnym sukcesem. Mam nadzieję, że to będzie piękny kanał - nie tylko lifestylowy, ale również rodzinny - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
TVP Kobieta będzie miała także swój dedykowany serwis internetowy, który będzie stanowił uzupełnienie oferty kanału. Użytkownicy znajdą w nim treści zarówno o programach emitowanych na antenie, jak również ciekawostek ze świata gwiazd oraz praktycznych porad. Publikacje o tematyce lifestyle’owej wzbogacone będą zdjęciami oraz materiałami video. Serwis dostępny będzie pod adresem: kobieta.tvp.pl.
Nowa wersja spotu bez Marzeny Rogalskiej
Od 13 lutego na antenach Telewizji Polskiej jest emitowany spot wizerunkowy, w którym wystąpiły gwiazdy: Marta Manowska, Ida Nowakowska, Joanna Lewandowska, Agnieszka Mielczarek, Monika Witkowska, Miłka Raulin, Aleksandra Kostka, Agata Konarska, Małgorzata Tomaszewska oraz Tomasz Kammel.
W materiale pojawia się także Marzena Rogalska, która po odejściu z Telewizji Polskiej zgodziła się na emisję swojego wizerunku w spocie, którego premiera odbyła się kilka dni wcześniej.
Telewizja Polska podczas czwartkowej konferencji ramówkowej zaprezentowała nową wersję spotu, w którym sceny z Marzeną Rogalską zostały wycięte. Od teraz nadawca TVP Kobietę będzie promować tą wersją spotu.
Nowa wersja spotu - bez Marzeny Rogalskiej:
Reżyserem obu wersji spotów i autorem scenariusza jest Pascal Pawliszewski. W klipach wykorzystano elementy oprawy graficznej kanału, która powstała w studiu kreatywnym Tengent.
Roczny koszt nadawania TVP Kobieta wyniesie 17,8 mln zł
Jak wynika z wyliczeń Telewizji Polskiej, na nadawanie kanału TVP Kobieta w 2021 roku nadawca chce przeznaczyć 14,75 mln zł, w 2022 roku - 17,72 mln zł, w 2023 roku - 17,76 mln zł, w 2024 roku - 17,8 mln zł. Na te kwoty składają się zarówno koszty tworzenia, jak i rozpowszechniania.
TVP Kobieta to nie jedyny kanał, który w najbliższym czasie uruchomi Telewizja Polska. 1 marca ruszy TVP Historia 2 o tematyce dokumentalno-historycznej. Stacja będzie dostępna w serwisie internetowym historia2.tvp.pl oraz na platformie hybrydowej. Za ofertę programową odpowiada Judyta Syrek.
W planach jest także stworzenie kanałów TVP Muzyka i TVP Nauka. W 2021 roku nadawca chce także uruchomić anglojęzyczny kanał o roboczej nazwie TVP World. Docelowo ma on zastąpić działający w internecie Poland IN.
Dołącz do dyskusji: TVP Kobieta z nowym spotem bez Rogalskiej. Iwona Bocian-Zaciewska szefową stacji. „Mądry, misyjny, pełny pasji i inspiracji”
A internauta wyżej pisze, że PiS przestanie rządzić za 3 lata. Hmm...