SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom przejmuje od MediaComu obsługę McCormick

Dom mediowy Starcom (należący do grupy Starcom MediaVest) wygrał przetarg na obsługę mediową i digitalową koncernu McCormick (producenta przypraw Kamis, Schwartz i Ducros) w siedmiu krajach europejskich, m.in. w Polsce, gdzie poprzednio zajmował się tym MediaCom.

W drugim kwartale br. Starcom zacznie pracować dla McCormick w Hiszpanii, Belgii, Holandii, Portugalii, na Ukrainie, w Rumunii i Polsce. Ponadto będzie kontynuować obsługę koncernu w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji i Szwajcarii.

Dom mediowy będzie odpowiadał za tworzenie regionalnej strategii komunikacji dla wszystkich marek koncernu (także nowo wprowadzanych na rynek), realizacje działań w różnych mediach oraz aktywności w internecie: produkcję i dystrybucję treści w wyszukiwarkach, CRM, zarządzanie serwisami internetowymi i media społecznościowe.

Starcom zdobył to zlecenie w przetargu, którego przebieg nadzorowała The Haystack Group. McCormick nie ujawnia, które inne domy mediowe i agencje brały w nim udział ani na jak długo podpisana została umowa ze Starcomem.

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od MediaComu obsługę McCormick

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl