„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „TV14” i „Przyjaciółka” na podium (top 19)
W październiku 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a w czołowej dziesiątce najwięcej pozycji zajęły pisma telewizyjne - top 19 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2018 roku wyniosła 272 357 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku była ona niższa o 11,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był dwutygodnik „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 4,46 proc. do poziomu 178 117 egz.
Podium zamyka „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,36 proc. do 142 237 egz. Tytuł ten awansował z czwartej lokaty.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym oraz dwutygodnikom people, a jedno - pismu o serialach oraz tytułowi z segmentu real life stores.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „TV14” i „Przyjaciółka” na podium (top 19)