Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)
W lipcu 2020 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Na podium znalazły się także reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz spot Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
Najchętniej oglądana reklama w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lipcu to spot marki Tiger Energy Drink "TIGER ROAST EP3 – POTRAFISZ WLECIEĆ NA 3 PIĘTRO? – ABRADAB SPRAWDZA MIKOŁAJA TEMPKĘ!", w którym raper Abradab “roastuje” Mikołaja Tempkę – najmłodszego w Polsce zawodnika freestyle motocrossu, który na swoim koncie ma kilkadziesiąt trików. Wideo jest trzecią odsłoną serii autorskich roastów Tigera z udziałem sportowców. We wcześniejszych teledyskach udział wzięli Maksym Riznyk oraz Piotr Sajdak.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, zaś za zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Drugie miejsce zajął krótki spot sieci komórkowej Play "Tak jak Kamil Bednarek wybierz Play na Kartę! | 100 GB za darmo na lato", w której artysta w śpiewający sposób przedstawia letnią promocję operatora.
Reklama jest kreacją agencji Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Mediacom.
Na trzecim miejscu w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazł spot MediaMarkt "Lato z Zenkiem – Z ekipą do 70% taniej w MediaMarkt", w którym gwiazda muzyki disco polo na melodię swojego przeboju “Przez twe oczy zielone” śpiewa o wakacyjnej promocji i obniżkach cen w sieci elektromarketów.
Reklama jest jednym ze spotów z serii “Lato z Zenkiem”, prezentujących promocje i rabaty w sklepach MediaMarkt, przygotowanych przez agencję Heart&Brain.
Czwarte miejsce to reklama McDonald’s Polska "Spoko?!", która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s. Główny bohater historii, podczas próbowania burgerów w restauracji wraz z grupą znajomych, w poetycki sposób opisuje ich zalety, rozwodząc się nad każdym elementem kanapki.
Kreacja została stworzona przez agencję DDB Warszawa.
Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić". Wideo w tajemniczy sposób, w formie przerwania i “zhakowania” reklamy odsyła użytkowników na stronę z nową ofertą Heyah 01.
Reklama została przygotowana przez agencję VMLY&R w ramach kampanii “Wiesz, co robić”.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w serwisie.
Dołącz do dyskusji: Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)