SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Spełniają się życzenia” i „wszystko jest NAJ” w kampanii N (wideo)

Rozpoczyna się jesienna kampania reklamowa platformy N. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wreszcie spełniają się życzenia... i teraz wszystko jest NAJ!!!”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, Platige Image i Starcom.

Ruszająca właśnie kampania platformy N ma na celu wzmocnienie jej wizerunku jako dostawcy najbogatszej oferty programowej w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Animowane reklamy podkreślają, że N jako pierwsza w Polsce zaoferowała widzom kanały nadawane w wysokiej rozdzielczości i cyfrową jakość rozrywki.

Kampania obejmuje m.in. telewizję (spoty 15- i 30-sekundowy w kanałach TVP1, TVP2,  Polsat, TVN, TVN24, TVNTurbo, TVN Meteo, Religia TV, 4fun, Rebel TVDisco, TTV, Puls, Puls2,  TVN Style, Discovery Channel, Animal planet, Discovery World, Discovery Science, TLC, Discovery Historia, Investigation Discovery, 13th Street Universal, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC, Cbeebies, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Club TV, Disney Junior, Eska TV, Extreme Sports, FilmBox, FOXLife, Kino Polska, Nat Geo Wild, National Geographic, Orange Sport, Tele5, Travel Channel, TVS, Universal Channel, VIVA Polska, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica, TV4, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, Superstacja, Crime&Investigation, ATM Rozrywka, History, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Polonia), radio (spot 30-sekundowy w stacjach z oferty RMF 3D, RMF On, Agory, Time i Eurozetu), internet (banery w serwisach Onet, Gazeta.pl, o2, Interia i stronach z oferty IDMnetu i GG Network, spoty w serwisach YouTube, GG, Onet VOD, Gazeta.pl, Ipli i stronach z oferty AtMedia) oraz punkty sprzedaży.

Reklamy przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, animacją spotu telewizyjnego zajęło się studio Platige Image, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Spełniają się życzenia” i „wszystko jest NAJ” w kampanii N (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
może_przyszły
Ja chyba skorzystam, właśnie się waham nad tym reklamowanym pakietem...Fajny też mieli ten pomysł z Enami i promowaniem siebie w ten sposób - przynajmniej nie jest monotonnie ;)
odpowiedź
User
Blast
No w sumie 39 zł to rzeczywiście tanio. N-ka kojarzyła mi się zawsze z, owszem dobrą jakością, ale dość wysokimi cenami i tym tłumaczyłam fakt, że Cyfrowy Polsat ma więcej klientów. Wzięli się ostro do promowania i dobrze, jeżeli mimo spadku cen zachowali swoją jakość i ofertę to już rzeczywiście nie będzie wątpliwości kto jest najlepszy na rynku.
odpowiedź
User
Sidolino
Ja się akurat na promocje nie patrzę. Reklama tylko mydli oczy. Trzeba się po prostu przejść po punktach sprzedaży i dowiedzieć się, co w trawie piszczy. I tu enka wybada znacznie słabiej niż na reklamie, dlatego ja akurat wybrałem cyfrowy polsat. Pewnie dlatego, że warto mieć pakiet internetowy w ramach pakietu tv.
odpowiedź