Specjal promuje Jarmark św. Dominika
W połowie lipca ruszyła outdoorowa kampania piwa Specjal. Motywemprzewodnim kampanii jest coroczny Jarmark św. Dominika w Gdańsku -największa, najstarsza i najsłynniejsza impreza kulturalno -handlowa w Polsce, którą już od kilku lat sponsoruje marka Specjal.
Zasięg kampanii obejmuje 52 miasta z regionu 3 województw(Pomorskiego, Kujawsko - Pomorskiego oraz Warmińsko - Mazurskiego.W każdym z nich wykorzystano inny mix nośników reklamowych.Rozwiązaniem łączącym wszystkie miasta są street bannery, czylinośniki usytuowane na latarniach wzdłuż głównych ulic ideptaków.
W kampanii marki Specjal wykorzystano także siatkiwielkoformatowe, komunikację miejską, frontlighty 600x300m,billboardy 5,02x2,38m oraz mini boardy 2,52x1,19m. Dodatkowo nawyselekcjonowanych dworcach PKP i PKS zainstalowano tablice formatuA0. Planowany jest także ambient.
Kampania potrwa do połowy sierpnia. To już druga, tuż poinscenizacji Bitwy Pod Grunwaldem wielka impreza, którą w regioniesponsoruje marka Specjal.
Media OOH zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey WorldwideWarszawa.
W tym roku Jarmark św. Dominika odbędzie się w Gdańsku w dniach26.07 - 17.08.2008.
Dołącz do dyskusji: Specjal promuje Jarmark św. Dominika