SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadek wydatków reklamowych na Wyspach

W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii będą o 8,4 procenta niższe w porównaniu z rokiem 2008.

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Screen Digest, według której do spadku w głównej mierze przyczynią się mniejsze budżety reklamowe firm z branży finansowej, handlowej i motoryzacyjnej.

W przypadku reklamy telewizyjnej firma prognozuje spadek nakładów o 7,7 procenta, a najgorszy dla tego sektora ma być II kwartał. Stabilizacja ma tutaj nastąpić w drugiej połowie roku, jako że niektórzy reklamodawcy i agencje będą wykorzystywać niższe ceny reklam do walki z konkurencją.

Z kolei w dłuższej perspektywie brytyjskiemu rynkowi telewizyjnej reklamy mają pomóc przede wszystkim wielkie sportowe imprezy, takie jak Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w 2010 roku i Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Spadek wydatków reklamowych na Wyspach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl