SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Podróże”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 43 018 egz. i była o 8,53 proc. niższa niż rok wcześniej.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 2,55 proc. i uplasował na poziomie 24 707 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W listopadzie ub.r. sprzedał się on w liczbie 11 265 egz., po spadku w skali roku o 1,21 proc.

Najwięcej stracił plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmniejszyła się bowiem o 11,64 proc. i wyniosła 9 585 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

43 018

47 028

Traveler

24 707

25 354

Voyage - Magazyn o Podróżach

11 265

11 403

Podróże

9 585

10 847

 

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „National Geographic Polska” - było to 4,38 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

43 018

41 212

Traveler

24 707

24 312

Voyage - Magazyn o Podróżach

11 265

10 816

Podróże

9 585

9 510

 

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to nie tak
NG nie jest pismem podróżniczym, tylko popularnonaukowym (obok np. Focusa) i w tym segmencie jest jednym z ostatnich
odpowiedź
User
Mateusz
A po co kupować gazety podróżnicze typu "Podróże" albo "Voyage"? Przecież tam jest ciągle to samo, błahe teksty w amatorskim stylu. W NG jest porządne dziennikarstwo z prawdziwego zdarzenia więc to się czyta. A reszta...no proszę was...Ambitniejsze treści ma gazetka Lidla.
odpowiedź
User
Jazon
Mateusz, jeśli gazetki od Lidla są dla Ciebie inspiracją do poznawania świata, to faktycznie taki Voyage nie jest dla Ciebie. Mam przeczucie, że Twoje podróże odbywają się pomiędzy osiedlowym Lidlem, Biedronką i Tesco.
odpowiedź