SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada oglądalność stacji TVN

Oglądalność stacji TVN liczona całodobowo spadła w II kw. 2009 r. do 20,5% wobec 22,6% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie. W "peak time" (18:00 - 23:00) oglądalność stacji TVN w II kw. 2009 r. wyniosła 24,6% wobec 26,3% przed rokiem.

Oglądalność stacji TVN w komercyjnej grupie docelowej (16 - 49 lat) liczona całodobowo spadła w II kwartale do 16,5% wobec 17,9% przed rokiem. W "peak time" wynik wyniósł odpowiednio 19,6% wobec 20,9%.

"W drugim kwartale 2009 r. cztery duże kanały telewizyjne odnotowały dalszy spadek udziału w rynku. Ich zagregowany ogólny całodobowy udział w rynku wyniósł 67,4% w porównaniu do 72,7% w analogicznym okresie 2008 r. W komercyjnej grupie docelowej (16-49) zagregowany całodobowy udział w rynku czterech głównych kanałów wyniósł 66,3% w porównaniu do 71,7% w drugim kwartale 2008 r." - czytamy w komunikacie.

W kwietniu 2009 r. TVN24.pl był najchętniej odwiedzanym informacyjnym serwisem tematycznym w Polsce odnotowując 2,1 miliona użytkowników.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność stacji TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl