Słowacja promuje się kampanią „Daj się oczarować Preszowskim Regionem”
Ruszyła kampania promocyjna wojewódzkiej organizacji turystycznej "Północno-Wschodnia Słowacja". Za jej przygotowanie odpowiada Jakub Augustinský.

Akcję przygotowano z okazji piątej rocznicy powstania wojewódzkiej organizacji turystycznej "Północno-Wschodnia Słowacja". W ramach działań promocyjnych przygotowano ponad 3-minutowy spot, pokazujący najważniejsze atrakcje turystyczne regionu Preszowskiego, w północno-wschodniej Słowacji.
Spot można oglądać na kanale YouTube organizacji i na Facebooku. Film będzie także pokazywany na targach branży turystycznej, międzynarodowych wystawach i prezentacjach biur podróży. Na początku przyszłego roku dostępna będzie jego krótsza, 30-sekundowa wersja.
Za produkcję i realizację spotu odpowiada Jakub Augustinský.
Dołącz do dyskusji: Słowacja promuje się kampanią „Daj się oczarować Preszowskim Regionem”