SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delsey

Dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanię reklamową marki Delsey - producenta luksusowych bagaży, znanych na światowym rynku od ponad trzydziestu lat.

Na zlecenie Polskiej Grupy Słoń Torbalski, dystrybutora marki Delsey, PRO Media House zaplanował i zakupił działania w prasie: począwszy od tygodników opiniotwórczych, przez czasopisma biznesowe, skończywszy na prasie luksusowej.

Zadaniem kampanii, trwającej od początku czerwca do końca sierpnia 2008 roku jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży w sezonie letnim.

Kreacja wykorzystana w kampanii została zaadaptowana z międzynarodowych działań reklamowych i pochodzi z centrali Delsey w Paryżu.

Dołącz do dyskusji: Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delsey

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl