SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skuteczny e-mail marketing by K2

Marketing bezpośredni on-line, czyli e-mail marketing to skuteczny, tani i efektywny sposób komunikacji z obecnymi jak i potencjalnymi klientami. W tej konwencji K2 Internet zaprojektowało ciekawą kampanię promocyjną dla firmy SAP Polska. 16% tyle wyniósł CTR kampanii e-mailngowej promującej nowe oprogramowanie SAP Business One.

Agencja K2 postanowiła samodzielnie rozwijać rynek marketingu bezpośredniego on-line, czyli e-mail marketingu. Głównym działaniem jest seria prelekcji na konferencjach marketingowych, publikacje oraz zorganizowanie własnego seminarium, na które zarejestrowało się 427 osób (sic!), choć warunkiem rejestracji było odpowiedzenie na kilkanaście pytań. Działania te trwają zaledwie od kilku miesięcy, ale edukacja rynku przynosi efekty, gdyż K2 pozyskało już pierwszych klientów.

"Bardzo ciekawą kampanię zaprojektowaliśmy dla firmy SAP Polska. Jest to promocja oprogramowania SAP Business One na rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Penetracja internetu w tym segmencie wynosi już 90%, a korzyści wynikające z dynamicznej personalizacji e-maili, dowolnie głębokiej segmentacji i niskiego kosztu dotarcia są ewidentne." Mówi Arek Szulczyński Project Manager K2.

Celem akcji było dotarcie z informacją o nowym produkcie firmy SAP Polska - SAP Business One do osób mogących być potencjalnie najbardziej zainteresowanymi możliwościami nowego produktu, czyli właścicieli małych firm, dyrektorów finansowych i księgowych oraz szefów IT.

Akcja miała charakter Direct e-Mailing - wyróżniała ją głęboka personalizacja, nie tylko polegająca na imiennym adresowaniu przesyłki, ale również dostosowaniu treści listów (argumentacji) w zależności od stanowiska piastowanego przez odbiorcę oraz dostosowanie treści do charakteru działalności konkretnej firmy. W ten sposób każdy wysłany e-mail był inny.
Akcję poprzedziła akcja telemarketingowa mająca na celu uzyskanie bardziej szczegółowych informacji o firmach, które były adresatami oraz uzyskania ich zgody na przesłanie informacji handlowych.

Dołącz do dyskusji: Skuteczny e-mail marketing by K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl