Siatkarze reklamują „Ja+ Mistrzowski Mix” w Plusie (wideo)
Startuje kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Plus z udziałem zawodników siatkarskiej reprezentacji Polski. Pierwsza odsłona akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post i Media Direction - promuje ofertę Ja+ Mix.
Reklamy Ja+ Mix w Plusie z udziałem siatkarzy z reprezentacji Polski podkreślają, że w tej taryfie przy doładowaniu za 30 zł można otrzymać za złotówkę smartfon Samusng Galaxy J1 (przy umowie na 12 doładowań za 30 zł, a potem 12 za 60 zł lub 12 za 30 zł, o ile przedłuży się umowę). Kwotę doładowania można przeznaczyć na dowolnie wybrane zestawy usług.
W kampanii rolę główną odgrywa Mateusz Mika, a oprócz niego występują Michał Kubiak i Fabian Drzyzga. Polkomtel jest sponsorem reprezentacji siatkarskiej od 17 lat. Start obecnej kampanii jest związany z udziałem drużyny narodowej w najbliższym czasie w Pucharze Świata, mistrzostwach Europy i eliminacjach do igrzysk olimpijskich. We wrześniu pojawią się reklamy z udziałem siatkarzy prezentujące inne oferty Plusa.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Taryfy Ja+ zostały wprowadzone w Plusie w połowie maja br. (zobacz szczegóły), czemu towarzyszyła kampania reklamowa w nowej stylistyce, pokazująca życie zwykłych ludzi.
Poprzednie znane osoby reklamujące Plusa były związane z Telewizją Polsat. Wiosną ub.r. sieć reklamowali tancerze z „Tańca z gwiazdami”, a w kampaniach Plusa na Kartę przez parę lat występował Maciek Rock.
Obecna kampania jest prowadzona od 24 sierpnia w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spoty wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcją - Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Siatkarze reklamują „Ja+ Mistrzowski Mix” w Plusie (wideo)