SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska wersja „Matchmakers” w TVP2. Startują castingi

Telewizyjna Dwójka pokaże polską wersję formatu „Matchmakers”, której roboczy tytuł brzmi „Wkręć się w miłość”. Program powstaje we współpracy z Golden Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do tego projektu.

Randkowy format „Matchmakers” pochodzi z portfolio belgijskiej firmy producenckiej Roses Are Blue. Doczekał się on lokalnych edycji m.in. w Niemczech i USA.

Formuła programu polega na tym, że uczestnicy programu biorą udział w randkach, które organizowane są przez ich przyjaciół. Single dopiero po trzech spotkaniach dowiadują się, że spotkania z ich potencjalną drugą połówką zostały zaaranżowane.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nad polską wersją show pracuje Telewizyjna Dwójka wraz z Golden Media Polska. Będzie to cotygodniowy program. Na chwilę obecną jeszcze nie jest znany termin jego emisji.

TVP2 startuje z castingami

Publiczny nadawca właśnie rozpoczął poszukiwania pełnoletnich uczestników do projektu. Aby się zgłosić do programu, należy wysłać swoje zgłoszenie na adres casting@randkowanie.tv. Do programu można się zgłaszać samemu, ale do projektu zwłaszcza poszukiwani są uczestnicy zgłaszani przez swoich przyjaciół. Casting potrwa do 30 października.

- Jeśli twój przyjaciel bezskutecznie szuka miłości, a każda kolejna randka to klapa, oddaj jego los w nasze ręce! Jest tylko jeden warunek. Musisz dochować tajemnicy, nie możesz mu pisnąć o tym ani słowa i pozwolić nam działać! Przygotujemy dla niego randkę o której usłyszą przyszłe pokolenia - komentuje Telewizja Polska.

W pierwszym etapie castingów wybranych zostanie maksymalnie 100 osób, spośród których 3-osobowe jury programu finalnie wyłoni 22 uczestników biorących udział w polskiej wersji programu.

Jesień w TVP2

„Najgorszy kucharz” to jedna z nowości TVP2 szykowana na jesień. W piątkowe wieczory stacja pokaże także reaktywowany „Czar par”. Pod koniec tego roku w sobotnim prime-time widzowie zobaczą polską wersję „The Voice Senior”, którą jednak poprzedzi w tym paśmie wcześniej kolejna odsłona „The Voice of Poland”.

Na antenę wrócą też sprawdzone seriale Dwójki - „Barwy szczęścia”, „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Na sygnale” oraz „Rodzinka.pl”, która trafi do nowego pasma.

Zmianą w jesiennej ramówce TVP2 będzie również nowy gospodarz teleturnieju „Koło fortuny” - zostanie nim Norbert „Norbi” Dudziuk, a Rafał Brzozowski poprowadzi emitowaną w TVP1 „Jaką to melodię?”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

 

 

Dołącz do dyskusji: Polska wersja „Matchmakers” w TVP2. Startują castingi

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirka
Znowu Golden Media - nie wróży to dobrze...
odpowiedź
User
:|
Jak ten program swatki ma się do telewizji publicznej i jej misji? Czy chodzi tu o skojarzenie pary na szybką randkę, czy do ślubu?
Takie programy nie powinny pojawiać się w publicznej za nasz abonament i podatki.
TVP powinna zostać skanalizowana do jednego kanału, a w nim informacje dla człowieka i obywatela: programy społeczne, ekologiczne, informacje obywatelskie o pracy państwa, instytucji społecznych, o problemach społecznych jak bieda i bezrobocie i gdzie uzyskać pomoc, edukacja obywateli i dzieci, hobby, mądre filmy i ze dwa seriale, żadnych reklam i polityka z wyjątkiem wieczoru wyborczego itp.
odpowiedź
User
Virtu
Tvp to powinny być max 4 kanały premium. Jeden kultura, 2 nauka i dokument, 3 dzieci., 4 kanał ogólny, ze sportem. Reszta produkcji przez internet. Za to mamy mnóstwo kanałów z powtórkami, kabaretami i propagandową publicystyką. TVP Kultura umiera. Emituje już tylko powtórki i nudne filmy. Raz na jakiś czas jest jakaś perła kinematografii.
odpowiedź