Sfinks Polska wprowadza własną markę wege Levant
Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło, wprowadził nową markę Levant - hummus & falafel. Jej menu obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu.

Levant jest kolejną wirtualną marką Sfinksa, czyli konceptem bez stacjonarnych lokali, obok takich marek jak The Burgers, YOLO Chicken czy Z Byka. Dania dostępne są w dostawie i na wynos, a zamówienia można składać przez własny portal Sfinksa, smacznieiszybko.pl oaz inne platformy online.
- Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Karta dań nowego konceptu to przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów - w bułce pita, w placku tortilla czy jako danie w półmisku, tzw. poke bowl. Część dań jest całkowicie roślinna, a wegetarianie znajdą propozycje z dodatkiem sera feta czy sosów na bazie jogurtu.
Sfinks Polska zarządza 133 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski.
Dołącz do dyskusji: Sfinks Polska wprowadza własną markę wege Levant