Player.pl udostępnił zwiastun „Szadzi 3”, premiera serialu 2 września (wideo)
Od 2 września w Player.pl dostępny będzie trzeci sezon serialu „Szadź”. Platforma udostępniła zwiastun produkcji.
„Szadź” to thriller z wątkiem kryminalnym w tle, w którym w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Premiera trzeciego sezonu „Szadzi” w serwisie Player.pl odbędzie się w piątek, 2 września 2022 roku. Serial będzie liczyć siedem odcinków.
Prace na planie do trzeciego sezonu serialu Player Original realizowane były od marca do czerwca br. Fabuła nowych odcinków skupia się wokół wydarzeń rozgrywających się rok po próbie zamordowania Lilii i ucieczce Piotra. Wolnicki żyje w ukryciu w małej miejscowości. Dla lokalnych mieszkańców to tajemniczy nieznajomy, który stara się poukładać swoje życie na nowo. Jego mroczna natura nie daje jednak o sobie zapomnieć.
Popławska, Trojan i Żurek w obsadzie
Oprócz Macieja Stuhra i Aleksandry Popławskiej w obsadzie „Szadzi 3” ponownie znaleźli się: Bartosz Gelner, Karolina Gorczyca, Anna Cieślak, Anna Ilczuk, Mirosław Zbrojewicz, Wiktor Piechowski oraz Marek Kalita.
Do nich dołączyli: Magdalena Popławska (siostra Aleksandry Popławskiej), Jowita Budnik, Aleksandra Skraba, Dariusz Chojnacki, Piotr Trojan, Lesław Żurek, Diana Zamojska oraz Sebastian Pawlak.
Maciej Stuhr wyreżyserował część scen
Producentami serialu są Michał Kwieciński (Akson Studio) oraz Adrianna Przetacka (TVN Grupa Discovery). Autorem zdjęć jest Mikołaj Łebkowski. Scenariusz pod nadzorem Kaśki Śliwińskiej-Kłosowicz, Anny Gronowskiej i Adrianny Przetackiej napisał Michał Godzic. Scenografię przygotowuje Marcelina Początek-Kunikowska, kostiumy - Wanda Kowalska, za charakteryzację odpowiada Kinga Krulikowska, za obsadę Agnieszka Kozak. Kierownikiem produkcji jest Magdalena Badura.
Drugi sezon „Szadzi” w Player.pl zadebiutował 11 maja 2021 roku. Jesienią ub.r. produkcja nadawana była w TVN. Premierowe odcinki w stacji oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 17 października do 28 listopada ub.r. Średnia widownia produkcji wyniosła 815 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,15 proc. w grupie 16-59.
Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów
Dołącz do dyskusji: Player.pl udostępnił zwiastun „Szadzi 3”, premiera serialu 2 września (wideo)