753 tys. widzów „Przyjaciółek 22” w Polsacie, wiosną nowe odcinki
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 753 tys. osób, o 123 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę wiosną 2024 roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 22. odsłonę „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 7 września do 23 listopada br.) śledziło średnio 753 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,48 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 19 października br. Zgromadził przed telewizorami 875 tys. oglądających.
Dla porównania, 20. edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 876 tys. osób, co przekładało się na 7,22 proc. udziału w 4+, 8,04 proc. w 16-49 oraz 7,36 proc. w 16-59. Produkcja straciła 123 tys. widzów.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Nowe odcinki wiosną 2024 roku
Telewizja Polsat zimą rozpocznie zdjęcia do 23. sezonu serialu obyczajowego „Przyjaciółki”. Nowe odcinki serii na antenę głównej stacji nadawcy trafią wiosną przyszłego roku.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 753 tys. widzów „Przyjaciółek 22” w Polsacie, wiosną nowe odcinki