„Sens” bardziej lifestylowy i z nową szatą graficzną
Od numeru kwietniowego miesięcznik „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) zyska nowe działy i odświeżoną szatę graficzną. Numer, który ukaże się w czwartek 25 marca br., wspierać będzie kampania reklamowa.
- Treści prezentowane w piśmie będą teraz bardziej lifestylowe niż poradnikowe jak to było dotychczas – wyjaśnia nam ideę zmian w „Sensie” Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło.
W miesięczniku pojawią się takie działy jak "Ze świata" (poruszający problemy i zjawiska psychologii), "Uroda życia", "Inspiracje", "Miejsca" (materiały o miejscach niezwykłych) i "Alchemia kuchni" (dział, który proponuje relaks poprzez gotowanie). Trzonem każdego wydania pozostaje "Temat numeru" skoncentrowany wokół emocji. Nowa szata graficzna magazynu ma być w założeniu lżejsza i bardziej przejrzysta, a jej autorem jest Tomasz Misiek, dyrektor artystyczny pisma.
Od wydania kwietniowego tytułu rusza wielka akcja "Sensu": „Sensmisja”. Magazyn chce skutecznie włączyć się w dobre działania na rzecz otoczenia, w którym żyjemy. W tym roku hasło „Sensmisji” brzmi „Ratuj Świat!”. W ramach akcji wspierane idee i ludzie, którzy swój cel i sens odnaleźli w ekologii.
Kwietniowe wydanie „Sensu” ukaże się w objętości 144 stron i niezmienionej cenie 8,90 zł. Od tego numeru ponad trzykrotnie zwiększy się nakład magazynu, który wynosić będzie teraz 130 tys. egz.
Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVN Style, TVN 24, TVP 1, TVP 2, Polsat, stacje z pakietu AtMedia), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio Kolor), prasie („Zwierciadło”, „M jak Mama”, „Podróże”, „Zdrowie”), internecie (Facebook, YouTube) oraz w sieci kin Multikino i Silver Screen. Kreację telewizyjną i radiową przygotowała agencja Bimers, a kampanię w telewizji zaplanował Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: „Sens” bardziej lifestylowy i z nową szatą graficzną