Tytus z reklam MediaMarktu także w spotach sklepów Saturn (wideo)
Komiksowy Tytus, od ponad pół roku jeden z bohaterów kampanii sieci MediaMarkt, zaczął pojawiać się też w reklamach sklepów Saturn. To sygnał o rozpoczętym właśnie renrandingu Saturna na MiediaMarkt (obie sieci należą do firmy MediaMarktSaturn Polska).
W reklamach sklepów Saturn od listopada 2016 roku występuje dwóch sprzedawców: starszy WojTech (wciela się w niego dziennikarz Wojciech Mann) oraz młodszy, długowłosy Ireneusz. Kampanie są realizowane pod hasłem „Technologia tak ma!”, które w spotach wypowiada Mann.
W nowych reklamach Saturna Wojciech Mann występuje już tylko jako lektor. Natomiast na początku pojawia się komiksowy Tytus, który od jesieni ub.r. wspólnie z Romkiem i A’Tomkiem jest bohaterem kampanii MediaMarktu. W reklamach Tytus wypowiada hasło „Precz z nudą!”. Tytus i Ireneusz łączą się, siedząc w studiu niczym komentatorzy sportowy. Ireneusz podkreśla, że teraz, w czasie mundialu kibice muszą być razem.
W reklamach promowane są kolejne odsłony promocji w sklepach Saturn z okazji mundialu, W ramach tej akcji przy zakupie wybranych urządzeń można zapłacić tylko połowę ceny, a na drugą połowę wziąć w Santander Consumet Banku kredyt, który należy zacząć spłacać w ciągu 5 miesięcy.
Sklepy Saturn do września zmienią szyldy na MediaMarkt
Pojawienie się Tytusa w reklamach sklepów Saturn to zapowiedź ogłoszonego miesią temu rebrandingu tej sieci na MediaMarkt. Do końca września br. wszystkie 22 sklepy Saturn zmienią oznakowanie na MediaMarkt (ta druga sieć obejmuje obecnie 63 placówki), a sklep internetowy Saturn.pl zostanie przeniesiony na Mediamakt.pl.
Plan rebrandingu ogłoszono miesiąc temu. - Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach. Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków - uzasadnił Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska
- Cały proces włączania sklepów Saturn do sieci MediaMarkt już się rozpoczął i potrwa do końca września br. Pierwsze Saturny już są w trakcie zmiany barw i sukcesywnie będą zmieniały szyldy na MediaMarkt, o czym lokalnie informujemy naszych klientów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Wioletta Batóg, rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska. - Na chwilę obecną nie informujemy o szczegółowych planach marketingowych dotyczących tego procesu - zaznaczyła.
Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki na reklamy MediaMarktu w mediach pozainternetowych wyniosły 61,38 mln zł (po wzroście o 47,1 proc. w skali roku), a na reklamy Saturna - 28,91 mln zł (po spadku o 3 proc.).
Za kreację kampanii MediaMarktu odpowiada agencja Heart & Brain, a w przypadku Saturna zajmuje się tym K2. W zakresie planowanie i zakupu mediów MediaMarktSaturn Polska jest obsługiwany przez dom mediowy UM.
Dołącz do dyskusji: Tytus z reklam MediaMarktu także w spotach sklepów Saturn (wideo)